Pretražujte...
PRETRAŽI PROIZVODE
Kategorije

Besplatna dostava za porudžbine preko 2900rsd!

Dostava

Poručena roba dostavlja se isključivo na području Republike Srbije.

Poručenu robu dostavlja naš partner D Express, direktno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od 1-5 radnih dana od datuma porudžbine. 

Ako osoba koja je poručila (koja preuzima) proizvod prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi ostaviti "obaveštenje o prispeću pošiljke" na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave u periodu od 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.

Ukoliko niste primili robu ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenu, molimo Vas da nas o tome neodložno obavestite, kako bi preduzeli radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.

Cena dostave:

  • Za porudžbine iznad 2900 rsd dostava je besplatna
  • Za porudžbine u vrednosti od 790 rsd do 2900 rsd dostava se naplaćuje 190 rsd.
  • Za porudžbine u vrednosti manjoj od 790 rsd dostava se naplaćuje 290 rsd
  • Proizvodi sa dodatnom naplatom dostave bez obzira na iznos porudžbine su posebno označeni.

Ispravnost pošiljke, reklamacije, povraćaj i zamena robe

Prodavac se obavezuje da će isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakovan je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na www.pet-centar.rs.

Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, posebno kod proizvoda kojima je u samom nazivu na Internet stranicama navedeno „razne boje“, „razni ukusi“, „razne veličine“, „razni oblici“ i sl., i kupac takve prozvode ne može reklamirati sa te osnove.

Zadržavamo pravo na greške opisa, fotografija, cena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sistem, kao i automatske potvrde porudžbine. U slučaju greške merodavna je potvrda našeg operatera.

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom dostave robe, molimo Vas da proverite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva spoljašnja oštećenja, kupac ima pravo da odbije preuzimanje naručene robe.

Molimo Vas da uporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda)  sa računom i ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mesta o tome obavestite dostavljača. Primalac i dostavljač na licu mesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke. Molimo Vas da obratite pažnju na to da je provera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca i da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obavezni uvažiti.

Pet Network će u najkraćem mogućem roku, prvom mogućom dostavom, o svom trošku dostaviti artikle za koje se na gore navedeni način utvrdi da nedostaju u pošiljci.

Pet Network odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 godine od datuma vaše kupovine ako je nesaobraznost (1) postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost znao; (2) se pojavila posle dostave ali potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača ili (3) ako ju je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je Pet Network izjavio da je roba saobrazna ugovoru. Zakonska odgovornost neće da postoji ako isporučena roba:

  • odgovara opisu koji je dao Pet Network i ima svojstva robe koju je pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  • ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata Pet Networku ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  • ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Pet Networka, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Imate pravo da izjavite reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Molimo Vas da istu izjavite na mail adresu webshop@pet-centar.rs. Prilikom izjavljivanja reklamacije u toku perioda odgovornosti za nesaobraznost treba da se izjasnite o Vašem zahtevu za reša vanju iste. Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti opravkom ili zamenom. Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom, odnosno ukoliko bi to predstavljalo nesrazmerno opterećenje za Pet Network, imate pravo da zahtevate umanjenje cene ili raskid ugovora o prodaji.

Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Pet Network će bez odlaganja a najkasnije u roku 8 dana pisanim ili elektroniskim putem, odgovoriti najkraćem roku na izjavljenu reklamaciju. Reklamaciju ćemo ili da prihvatimo ili da obrazložimo zašto ne prihvatimo, uz izjašnjavanje o Vašem zahtevu o načinu rešavanja reklamacije i konkretan predlog na koji način i u kojem roku će rešiti reklamaciju. Rok za rešavanje prigovora ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

U slučaju prihvata reklamacije Pet Network će da obezbedi preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe D Express s kojim ima uspostavljen ugovorni odnos. Troškove kod takvog povraćaja u potpunosti će preuzeti Pet Network, nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povraćaj novca, prema izboru kupca.

Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu s Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se obraća na adresu „Informatičke platforme za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova ADR (mtt.gov.rs) nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obvezan  da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora.

Pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu

Vašu porudžbinu, u skladu sa čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS, br. 88/2021) možete otkazati i od nje odustati bez navođenja razloga i dodatnih troškova u roku od 14 dana nakon preuzimanja proizvoda u državinu. U tom slučaju proizvod ćemo preuzeti nazad uz povraćaj novca ili ga zameniti za drugi proizvod, prema Vašem izboru. Robu ćemo preuzeti sami posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe D Express s kojim imamo uspostavljen ugovorni odnos. Troškove jednog povraćaja i slanja zamenskih proizvoda snosi Pet Network, a direktne troškove eventualnih naknadnih povraćaja snosi kupac.

U skladu sa čl. 36. Zakona o zaštite potrošača, nećete imati pravo da odustanete od ugovora posebno u slučaju:

- isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;

- isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke

-  isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;

Ukoliko želite odustati od ugovora zaključenog na daljinu i vratiti jedan ili više proizvoda,  molimo Vas da nas jednostavno kontaktirate  na e-mail: webshop@pet-centar.rs ili popunite i pošaljite Izjavu o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu u elektronskoj formi (kliknite na link za preuzimanje obrasca) pri čemu ćemo Vas o prijemu obrasca bez odlaganja obavestiti elektronskom poštom. Naši operateri kontaktiraće Vas u najkraćem mogućem roku radi što efikasnijeg osiguranja Vaših prava.

Ako odustanete od ugovora zaključenog na daljinu, povraćaj novca, uključujući i troškove isporuke, izvršićemo najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak od ugovora, uz prethodno preuzimanje u državinu vraćene robe, koristeći ista sredstva plaćanja koja ste Vi koristili u prvobitnoj transakciji.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Pet Network SRB će izvršiti povraćaj isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju da se saglasite sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja za povraćaj plaćenog iznosa, zbog takvog povraćaja nećete snositi nikakve troškove.

Molimo Vas da obratite pažnju na mogućnost odgovornosti za umanjenje vrednosti robe koje nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Načini plaćanja

Poručeni proizvodi plaćaju se:

  • Kreditnim karticama VISA i MasterCard i debitnom karticom Maestro i Dina; Vašu karticu teretićemo tek nakon što Vam potvrdimo porudžbinu i pripremimo paket za isporuku.
  • Opštom  uplatnicom ili e-bankingom. Porudžbine plaćene na ovaj način biće isporučene kada uplata postane vidljiva na izvodu Pet centra.
  • Pouzećem: gotovinski dostavljaču – zaposlenom predstavniku kurirske službe D Express.

                       

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Izjava o konverziji

‘All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit  card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro  into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank.  When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency  according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion  there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site’.  

 'Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za  informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.  Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti  kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u  trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost  neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.' 

Izjava o PDV-u

Pet Network SRB veterinarska apoteka d.o.o. je u sistemu PDV.
Cene izražene na sajtu su sa uračunatim PDV-om i nema skrivenih troškova.

Lista želja

Vaša korpa je prazna.

Dodajte proizvode u korpu

Nastavite kupovinu
0